עורך דין שמעון האן

עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה

בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, מידע מתפשט במהירות הבזק ברשתות החברתיות ובאינטרנט. לצד היתרונות הרבים שמביאה איתה המהפכה הדיגיטלית, היא מציבה גם אתגרים משפטיים חדשים, ובהם הצורך להגן על שמם הטוב של אנשים ועסקים כאחד, מפני לשון הרע והוצאת דיבה. כאן נכנס לתמונה עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה, שעל תפקידו החשוב נפרט במאמר הבא.

 

מהי עבירת לשון הרע לפי החוק בישראל?

על פי חוק איסור לשון הרע תשכ"ה-1965, עבירת לשון הרע מוגדרת כפרסום ביודעין שעלול "להשפיל אדם בעיני הבריות, לבזותו או לפגוע בו במשרתו, במקצועו או בעסקיו". הפרסום יכול להיות בעל פה, בכתב, בדפוס או בכל אמצעי אחר. אין הכרח שהפרסום יהיה שקרי, גם פרסום אמת יכול להוות לשון הרע אם הוא פוגע ומבזה והגיע לאדם אחד לפחות זולת המפרסם והנפגע.

 

מה תפקידו של עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה המייצג את התובע בתביעת פיצויים?

בתביעות הוצאת דיבה ולשון הרע, עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה ממלא תפקיד חשוב בליווי וייצוג הצדדים לאורך ההליך המשפטי. עורך דין לשון הרע והוצאת דיבה המייצג את התובע, מסייע לו בניסוח כתב התביעה, איסוף הראיות וניהול המשפט. כמו כן, עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה מייעץ לתובע באשר לסיכויי הצלחתו בתביעה ולדרכי הפעולה האפשריות כחלופות להגשת תביעה, אם ישנן כאלו.

 

מה תפקידו של עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה המייצג נתבעים בתביעות אלו?

עורכי הדין העוסקים בייצוג משפטי של נתבעים בתביעות דיבה או לשון הרע, מסייעים למיוצגיהם בגיבוש קו ההגנה, הכנת כתב הגנה בתביעה, העלאת טענות מתאימות כנגד טענות התובע וייצוג הנתבעים בבית המשפט. לעיתים הם ינסו להביא את הצדדים להסדר פשרה על מנת לחסוך את ההליך המשפטי הממושך והיקר, אשר כשלעצמו גורם לא אחת לצדדים לתחושה של עוגמת נפש.

 

פעילותם של עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה במסגרת הליכים מקדמיים לתביעה

עורכי הדין של שני הצדדים יפעלו תחילה בערוצים מקדמיים טרם הגשת תביעה, על מנת לנסות ולהביא לפתרון הסכסוך בדרכי שלום. הם עשויים לשלוח מכתבי התראה הדדיים ולנהל משא ומתן במטרה להגיע לפשרה. לעיתים, עורך הדין של הנפגע ידרוש מהמפרסם להסיר את הפרסום הפוגעני, להתנצל ולפצות את הנפגע. במידה והצדדים מגיעים להבנות, יוכלו עורכי הדין לסייע בניסוח הסכם פשרה מחייב.

 

כיצד מסייע עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה בהגשת התביעה וניהול ההליך המשפטי?

כאשר המאמצים ליישוב הסכסוך בהסכמה לא צולחים, יפנו עורכי דין לשון הרע לבית המשפט בתביעה אזרחית או פלילית, בהתאם לנסיבות המקרה. עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה מנסח את כתבי הטענות, אוסף ראיות, מזמן עדים, חוקר חקירות נגדיות ומציג את טיעוני מרשו בדיונים המשפטיים.

במהלך ההליך יכולים עורכי הדין של הצדדים לפעול לחשיפת מסמכים ומידע רלוונטיים, למשל באמצעות צווי גילוי מסמכים. בחקירות נגדיות ינסו לחשוף סתירות וחולשות בגרסאות הצד שכנגד.

 

על חשיבות הניסיון של עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה להצלחה בתביעה

תיקי לשון הרע והוצאת דיבה הם עדינים ומורכבים ודורשים מעורכי הדין הפועלים בהם מידה לא מבוטלת של מומחיות וניסיון משפטי. לא אחת, מדובר בהליכים ארוכים ומייגעים הכרוכים בעלויות גבוהות. עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה טוב, ינסה להביא לסיומו המהיר והיעיל של ההליך המשפטי, תוך השגת התוצאות המיטביות עבור לקוחותיו.

זאת ועוד, עורכי דין המתמחים בתחום יודעים להעריך את סיכויי התביעה ולתת ללקוח ייעוץ מקצועי וישים. הם מכירים את מכלול השיקולים המשפטיים לצד ההיבטים התקשורתיים והאתיים, ופועלים בצורה אסטרטגית ואפקטיבית להשגת היעדים.

 

איך מוצאים עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה מומלץ?

בחירת עו"ד לשון הרע ודיבה טוב, היא חשובה מאין כמוה. אין די בידע משפטי נרחב, יש צורך גם ברגישות ללקוח, בכישורי משא ומתן ויכולת רטורית גבוהה. כדי למקסם את סיכויי ההצלחה בתביעה, כדאי לבחור עורך דין בעל ניסיון מוכח, המלצות חיוביות ומוניטין טוב בתחום.

נשאלת השאלה המתבקשת, כיצד מוצאים עורך דין שעונה על כל הדרישות הללו? ובכן, ישנן מספר דרכים למצוא עורך דין לשון הרע מומלץ ומנוסה בתחום לשון הרע והוצאת דיבה:

  1. המלצות אישיות – שאלו חברים, בני משפחה או קולגות אם הם מכירים או יכולים להמליץ על עו"ד לשון הרע טוב, שייצג אותם או מישהו שהם מכירים בהצלחה בעבר.
  2. חיפוש באינטרנט – חפשו בגוגל ו/או פייסבוק משרדי עורכי דין העוסקים בלשון הרע, בדקו המלצות וחוות דעת של לקוחות המשרד, והתרשמו מניסיונם ומהישגיהם בתיקים שניהלו.
  3. פורומים מקצועיים – הצטרפו לפורומים מקוונים או קבוצות משפטיות ברשתות החברתיות, ובקשו המלצות על עורכי דין מובילים בתחום.
  4. פגישות היכרות – קבעו פגישות ייעוץ ראשוניות עם מספר עורכי דין שנראים רלוונטיים, התרשמו בעצמכם מהידע והניסיון שלהם בתחום, בחנון את יחסי האנוש והתקשורת שלהם, ובררו את תנאי ההתקשרות והעלויות הצפויות לכם אם תבחרו לשכור את שירותיהם.

בכל מקרה, חשוב לבחור עורך דין דיבה ולשון הרע שיש לכם אמון מלא בו, ושמוכר בתור אוטוריטה בתחומו הודות לניסיון וידע מוכחים בתחום. ודאו גם שעורך הדין בעל זמינות ונכונות ללוות אתכם לאורך כל ההליך המשפטי, על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורכם.

 

לסיכום

עבירות לשון הרע והוצאת דיבה הן בעלות השלכות הרסניות על חייהם של אנשים והמוניטין שלהם – בין אם מדובר בצד התובע או בצד הנתבע. בעידן המודרני המאופיין בשיח ציבורי סוער ולעיתים פוגעני ברשתות החברתיות, גוברת החשיבות בהגנה משפטית מקצועית על הנפגעים, כמו גם על המפרסמים. עורכי דין מיומנים ובקיאים בתחום, מהווים מגן חיוני עבור לקוחותיהם, בזכות הידע המשפטי, המומחיות האסטרטגית והיכולת לנווט בהצלחה בנבכי ההליכים המשפטיים המורכבים.

בין אם נפגעתם מפרסום משמיץ ואתם שוקלים את הגשתה של תביעת דיבה או לשון הרע, ובין אם הוגשה כנגדכם תביעה כזו  – אל תהססו לפנות להתייעצות עם משרד עו"ד ונוטריון בהובלת עו"ד שמעון האן, שייעץ לכם כיצד להגן על הזכויות שלכם.

לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית עם עורך דין שמעון האן – חייגו למשרדנו כעת.

שאלות ותשובות:

מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בתחום מוקדם ככל האפשר כאשר מתגלה פרסום פוגעני, ולהימנע מתגובה נמהרת העלולה להזיק. חשוב לתעד ראיות כמו צילומי מסך ולהיוועץ עם עו"ד לגבי דרכי הפעולה האפקטיביות ביותר במקרה הספציפי.

ההגנות המרכזיות הן: "אמת דיברתי" כשהנתבע מוכיח שהפרסום היה אמיתי, "תום לב" כשהפרסום נעשה בתום לב להגנה על אינטרס לגיטימי, פרסום מותר – בנסיבות מסוימות כמו דיונים בכנסת, ו"זוטי דברים" – פרסומים שוליים שאינם עולים כדי לשון הרע.

תפקיד עורכי הדין במקרים של תביעות השתקה הוא להוכיח בפני בית המשפט שמדובר בניסיון פסול להשתיק ביקורת לגיטימית ועניינית ולפגוע בחופש הביטוי הציבורי. עורך הדין המייצג את הנתבעים, יפעל לסילוקן המהיר של תביעות סרק כאלו, בהתאם להגנות שהחוק מעמיד לרשות מפרסמים.

בבחירת עורך דין בתחום זה, מומלץ להתחשב בניסיונו ובקיאותו המשפטית, אך גם ברגישותו לצרכי הלקוח, יכולות המו"מ והכישורים הרטוריים שלו. כדאי לברר כמובן על המלצות, מוניטין מקצועי והישגים קודמים של עורך הדין בתיקים דומים, ולוודא שקיימת עמו תקשורת טובה והבנה הדדית לגבי יעדי הלקוח בהליך.

עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה

תמונה של שמעון האן

שמעון האן

היכרות עם משרד עו"ד האן בראשות עו"ד שמעון האן. הצוות שלנו עוסק בטיפול בתיקי לשון הרע בצורה המקצועית ביותר. יש לנו את הכישורים והניסיון לייצג לקוחות בכל הרמות של הליכי לשון הרע. מלשון הרע ,הוצאת דיבה ובריונות ברשת, ראינו הכל. הרקורד שלנו מדבר בעד עצמו, עם שורה של ניצחונות עבור הלקוחות שלנו.

אבל אנחנו לא רק מומחי לשון הרע; אנחנו גם מקצוענים במשפט אזרחי-מסחרי. הצוות שלנו יודע את הדברים שלו בכל הנוגע לעסקאות מורכבות, נדל"ן, חוזים ועוד. בנינו מוניטין של מצוינות, ומושכים לקוחות גדולים בארץ ובחו"ל.

במשרד עורכי הדין האן, אנו מאמינים שלכולם מגיע ייעוץ וייצוג משפטי מהשורה הראשונה. המגע האישי והמקצועיות הבלתי מעורערת שלנו מייחדים אותנו. כשאתה בוחר בנו, אתה מקבל תומכים עזים שילחמו על זכויותיך, במיוחד במקרים של לשון הרע. סמוך על משרד עורכי הדין ונוטריון שמעון האן עבור כל הצרכים המשפטיים שלך.

עורך דין שמעון האן
לקבלת ייעוץ ללא עלות!

מלאו את הפרטים ועורך דין שי סולטן יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

חוות דעת
שמעון האן משרד עורכי דין ונוטריון
מצוין
5.0
מבוסס על 34 ביקורות
Gal Azulay
Gal Azulay
טוב קודם כל אין לי כל כך מילים לתאר את המשרד המצוייןן הזה!! טיפלו לי בתיק מסובך מאוד שהמון עורכי דין סירבו לקחת ואמרו לנו שאנחנו נפסיד… עו״ד שמעון האן ומשרדו לקחו את התיק בשתי ידיים עברו על כל המצצאים כיוונו אותנו לראיות ערכו את הדין בצורה מושלמת וניצחו בתיק!!! שינו את חיי וחיי המשפחה שלי. מודה למשרד הזה וממליצים בחום ואהבה ענקית פשוט משרד של אלופים!
Response from the owner: תודה רבה,משרדנו לשירותך תמיד.
Moran-Lee Kogan
Moran-Lee Kogan
משרד תותח על! יחס אישי וסופר מקצועי
Response from the owner: תודה רבה, שמחים לעמוד לשירותך
Kobi Halifa
Kobi Halifa
שמי נטלי חליפה קיבלתי שירות מעו"ד נמרוד האן טיפל בי בצורה הכי טובה מדוייקת עם המון איכפתיות ממליצה בחוםם
Response from the owner: תודה רבה נטלי, הכבוד הוא למשרדנו
אור רחמני
אור רחמני
ממליצה בחום!!!הייתי קרוב ל10 שנים בחובות להוצאה לפועל עד שהכרתי את שמעון.שמעון עזר לי לסגור חוב עצום במחיר מצחיק.מעבר למקצועיות המדהימה מדובר בבנאדם מדהים,ישר והגון!תודה רבה כל הכל אין כמוכם בעולם!!
Response from the owner: תודה רבה, הכבוד הוא לנו
בשמת רוטליין
בשמת רוטליין
פניתי לעו״ד נמרוד האן במצוקה ותסכול קשים, נמרוד קודם כל הקשיב לי במלוא תשומת הלב, הכיל והרגיע אותי מהשניה הראשונה.נתן לי תחושה שאיכפת לו מהמקרה שלי על אף אינספור המקרים ששומע כל יום.דאג להסביר לי על כל ההליך בפרטי פרטים וכמובן פתר לי את הבעיה ! מומלץ בחום רב;)
Response from the owner: הכבוד הוא שלנו, תודה רבה
Eliav Bar-El
Eliav Bar-El
משרד מקצועי ומוערך! מאד מלווים ועוזרים. ממליץ בחום!
Response from the owner: תודה רבה
js_loader

מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק

עורך דין שמעון האן

כדי לקבל שיחת ייעוץ באפשרותך לחייג עכשיו לטלפון 077-803-6102 

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 34 ביקורות
×
js_loader
שלום, אני מעוניינ/ת לשוחח עם עו"ד שמעון האן, אשמח לקבל פרטים.